stycznia 22, 2020

CANDYTM - ZDJĘCIA NA STRONIE VS ZDJĘCIA REALNE: SUKIENKI



W tym poście będę Wam pokazywać realne zdjęcia ze sklepu internetowego CANDY TM. Wszystko Wam podlinkuję, podam ceny i opatrzę każde zdjęcie moją krótką recenzją. Na instagramie @freakon_style znajdziecie filmiki ze zbliżeniem na wykonanie i materiał - szczegóły, których na zdjęciu czasem trudno wychwycić - zatem zachęcam do obserwowania.


#SUKIENKA ISLA CZARNA
Link: >>KLIK<<
Cena: 229zł

Jeśli jesteście ze mną od dłuższego czasu, to wiecie, że obok ubrań błyszczących i koronkowych nie przejdę obojętnie. Tak też było w przypadku tej sukienki - taka mała czarna to zawsze sprawdzona baza do wielu stylizacji. Sukienka jest uszyta z gęstego materiału, nie ma żadnych odstających nitek - na instagramie będziecie mogły z bliska przyjrzeć się starannemu wykończeniu. Siateczka na rękawach i dekolcie jest mocna, nie ma obaw podarcia. Rozmiar S odpowiada standardowemu. Śmiało sugerujcie się tabelą rozmiarów.



#SUKIENKA KOPERTOWA MINI/MAXI OLD GOLD
Link: >>KLIK<<
Cena: 139zł
Nietypowy krój i faktura sukienki skusiły mnie do zakupu. Sukienka była zakupiona do sesji zdjęciowej i wyszłam w niej raz na imprezę. Głęboki dekolt pięknie wysmukla, sztywny pasek mocno trzyma talię. Sukienka idealnie podkreśla kobiece kształty. Długość mini sprawia, że "trzeba się pilnować", dla mnie jest zbyt krótka. Wymiary są zgodne z tabelą. Sprzedałam ją ostatnio na vinted i dziewczyna była bardzo zadowolona z jakości sukienki, więc to nie tylko moje zdanie:)




#SUKIENKA CZARNA Z  TIULEM I CEKINAMI
Link: >>KLIK<<
Cena: 119zł

Tutaj jest wszystko co uwielbiam - tiul, siateczka, błysk i szyk. Kupiłyśmy je z koleżankami na wieczór panieński, ale obskoczyłam w niej jeszcze 3 inne imprezy i za każdym razem pada pytanie gdzie ją kupiłam. Nie widzę jej już na stronie, więc wyprzedała się naprawdę szybko. Sukienka ma głęboki dekolt, ale i usztywniane miseczki, więc nie trzeba zakładać biustonosza. Cekiny są mocno umocowane, nie odpadają. Siateczka trochę słabsza niż w przypadku recenzowanej wyżej ISLI, ale za to ładniej przylega do ciała i jest przyjemniejsza. Mogłam wziąć rozmiar mniejszy, byłaby bardziej dopasowana w talii. Mimo to polecam.

Brak komentarzy: