czerwca 30, 2020

ALIEXPRESS: KURTKI, MARYNARKI, ŻAKIETY, OKRYCIA WIERZCHNIE



W tym poście będę Wam co jakiś czas robić aktualizację zakupionych na aliexpress marynarek/żakietów/kurtek, itp.. Znajdziecie tutaj zdjęcia realne, moją opinię, ceny i linki. Na instagramie >>>@modowaobsesja<<<znajdziecie filmiki ze zbliżeniem na wykonanie i materiał - szczegóły, których na zdjęciu czasem trudno wychwycić - zatem zachęcam do obserwowania.

Zapraszam również do mojej grupy na facebooku: >>ALIEXPRESS - OPINIE, ZDJĘCIA REALNE<<



UWAGA:

Polecam zarejestrowanie się do programu >>TIPLI<< i robienie zakupów na Aliexpress za jego pośrednictwem - dostaniecie nawet do 10% zwrotu za zakupy :) jeśli nie słyszeliście jeszcze o tym programie zapraszam tutaj: >>Kupujesz-zyskujesz, czyli parę słów o zakupach w Internecie<<


#CZARNA RAMONESKA BIKER
Link: >>KLIK<<
Cena: 114,65zł

Zależało mi dokładnie na takim modelu, bardzo spodobały mi się przeszycia na rękawach. Ramoneska jest jak na mnie szyta, wzięłam rozmiar L i jest idealna. Moim zdaniem wcale tą L-ką nie jest, więc sugerujcie się raczej zdjęciami w opiniach. Zamek sprawnie chodzi, nie zacina się. Za taką cenę naprawdę polecam, jest to mój must have za każdym razem, gdy nie mam pomysłu co na siebie zarzucić w chłodniejsze dni. Czas oczekiwania 2 tygodnie.


#BIAŁA MARYNARKA Z BUFKAMI I GUZIKAMI NA RĘKAWACH
Link: >>KLIK<<
Cena: 32,43zł

Marynarkę zakupiłam na promocji i dodatkowo miałam kupony - cena regularna to ponad 100 zł, ale widzę, że non stop są na nią to większe to mniejsze upusty. Marynarka na modelce założona jest solo, ale dla mnie taki dekolt zdecydowanie nie jest komfortowy i noszę pod nią lekką mgiełkę, wydaje mi się, że w takiej wersji też wygląda bardzo ładnie. Kupiłam rozmiar M i jest jak na mnie szyta. Czas oczekiwania wyniósł 22 dni.


#MARYNARKA TWEED BŁĘKIT
Link: >>KLIK<<
Cena: 97,37zł

Uwielbiam tweedowe marynarki, są idealne na zimne dni, gdy w biurze ogrzewanie szwankuje a nie chcę siedzieć w swetrzeJ Mam z Ali kilka marynarek z tego materiału, ostatnio widziałyście czarno-białą w pepitkę, a tym razem mój wybór padł na wersję błękitno—białą z paskiem. Mam rozmiar S i jest trochę krótka na długość, choć rękawy i ogólnie wymiary są ok. Pasek w talii świetnie ją podkreśla, można nosić też bez paska – marynarka jest taliowana, więc nie ma obaw, że będzie się bez niego źle układać. Czekałam na nią 24 dni.


#MARYNARKA Z DWURZĘDOWYMI GUZIKAMI 
Link: >>KLIK<<
Cena: 44,09zł

Najpierw zamówiłam niebieską, a potem skusiłam się na panterkę i brąz:) Materiał w przypadku brązu i błękitu jest śliski i lekko świecący jakby był z domieszką satyny - wersja w panterkę ma inny, matowy materiał, choć kupiona z tego samego linku.  Spodziewałam się otrzymać grubą marynarkę, tak wynikało że zdjęć - na szczęście nie są szmatkami, bardzo dobrze się prezentują. Kupiłam rozmiar M i trafiłam idealnie zarówno na długość marynarki, rękawów i szerokość. Zatem śmiało sugerujcie się tabelą rozmiarów. Marynarka jest krótka, niektóre zdjęcia sugerują, że jest dłuższa ale to nieprawda. Nie jest zapinana.


#"JEANSOWA" KATANA MARYNARKA
Link: >>KLIK<<
Cena: 48,11zł

Skusiłam się na zakupy u tego samego sprzedawcy co marynarki kupione wyżej, ale oczekiwałam jeansu, a to jakiś cienki materiał, który owszem ten jeans bardzo przypomina, jednak zdecydowanie nim nie jest. Bardzo ciekawa opcja do zarzucenia na siebie, natomiast nie będzie Wam w tym za ciepło, jeśli tego oczekujecie, nie jest też zapinana. Mimo wszystko bardzo mi się podoba i zostawiam. Mam rozmiar L i wcale nie jest wielka, odpowiada S/M i pasuje idealnie.


#BEŻOWA ZAMSZOWA RAMONESKA
Link: >>KLIK<<
Cena: 130,35zł

Skusił mnie kolor i podobnie jak w przypadku wersji czarnej - skórzane przeszycia na rękawach. Zamówiłam rozmiar L i w tym przypadku przedobrzyłam, kurtka jest na mnie o rozmiar za duża, dlatego też o wiele lepiej na mnie wygląda, gdy jej nie zapinam. Polecam brać swój rozmiar. Czas oczekiwania wyniósł 23 dni. Sprzedawca "ukradł" moje zdjęcie z opinii i wstawił w aukcję, więc możecie zobaczyć inną stylizację z tą kurtką :)


#TALIOWANA MARYNARKA ZAPINANA NA JEDEN GUZIK
Link: >>KLIK<<
Cena: 55,81zł

Mam z tego linku 3 kolory: babyblue, biały i czarny i mogę z całą pewnością stwierdzić, że są to moje najlepsze i ulubione marynarki - pięknie taliowane, idealnie uszyte i pasują do wszystkiego - do sukienek, jeansów czy do eleganckich spodni, spódnic. Przy doborze rozmiaru sugerowałam się tabelą rozmiarów i są jak na mnie szyte - perfekcyjna jest również długość rękawków, a z tym przeważnie jest problem. Czas oczekiwania to 19 dni.


MARYNARKA W PEPITKĘ A'LA ZARA
Link: >>KLIK<<
Cena: kupiona na promocji za 94,86zł

Jakiś czas temu w Zarze była identyczna marynarka i wyprzedała się podobno w kilka minut - kosztowała ponad 300 zł. Ostatnio wpadła mi w oko na Ali i od razu postanowiłam ją kupić. Czekałam na nią 18 dni. Jest bardzo wysokiej jakości - ma podszewkę, dzięki czemu jest w niej bardzo ciepło. Miała kilka wystających nitek, które wystarczyło obciąć. No i ten wzór w pepitkę - obłędny <3. Przesadziłam niestety z rozmiarem i jest za duża - polecam brać swój rozmiar. Ja mam M i nosze ją jako oversize, też wygląda super.

Brak komentarzy: