lutego 08, 2020

PAKUTEN - ZDJĘCIA NA STRONIE VS ZDJĘCIA REALNE: SUKIENKI



W tym poście będę Wam pokazywać realne zdjęcia ze sklepu internetowego PAKUTEN. Wszystko Wam podlinkuję, podam ceny i opatrzę każde zdjęcie moją krótką recenzją. Na instagramie @freakon_style znajdziecie filmiki ze zbliżeniem na wykonanie i materiał - szczegóły, których na zdjęciu czasem trudno wychwycić - zatem zachęcam do obserwowania.


#SUKIENKA Z GIPIURY Z DŁUGIM RĘKAWEM LOLITTA
Link: >>KLIK<<
Cena: 222,59 zł

Sukienka ma przepiękny koronkowy wzór, szczerze mówiąc nie spodziewałam się aż tak dobrego materiału tej sukienki - zdjęcia nie odzwierciedlają wysokiej jakości. Podszewka w beżowym odcieniu pięknie podkreśla kolor skóry. Myślałam, że sukienka będzie ciemnogranatowa, bo tak wygląda na zdjęciu w sklepie, ale to głęboka czerń (chyba jest nałożony jakiś filtr, bo modelka ma miejscami fioletowe włosy) . Mam rozmiar S, wymiary na stronie nie zgadzają się z tymi w rzeczywistości, wzięłam po prostu swój rozmiar i jest idealna - uciąga się.

Brak komentarzy: