lutego 01, 2021

ALIEXPRESS: AKCESORIA



W tym poście będę Wam co jakiś czas robić aktualizację zakupionych na aliexpress akcesorii. Znajdziecie tutaj zdjęcia realne, moją opinię, ceny i linki. Na instagramie @freakon_style znajdziecie filmiki ze zbliżeniem na wykonanie i materiał - szczegóły, których na zdjęciu czasem trudno wychwycić - zatem zachęcam do obserwowania.

Zapraszam również do mojej grupy na facebooku: >>ALIEXPRESS - OPINIE, ZDJĘCIA REALNE<<


UWAGA:
Polecam zarejestrowanie się do programu >>TIPLI<< i robienie zakupów na Aliexpress za jego pośrednictwem - dostaniecie nawet do 10% zwrotu za zakupy :) jeśli nie słyszeliście jeszcze o tym programie zapraszam tutaj: >>Kupujesz-zyskujesz, czyli parę słów o zakupach w Internecie<<


#CZARNY BERET
Link: >>KLIK<<
Cena: 16,41zł

Bardzo wysoka jakość w porównaniu do ceny:) Beret świetnie dopasowuje się do głowy, jest z materiału i na gumie - dzięki czemu idealnie przylega. Świetne rozwiązanie szczególnie na wietrzne dni, trzyma fryzurę w ryzach.


#PASEK Z OZDOBNYMI KÓŁECZKAMI

Link: >>KLIK<<
Cena: 9,97zł

Warto mieć minimalistyczny pasek w swojej szafie, który może ładnie urozmaicić stylizacje - właśnie takie są prezentowane wyżej paski. Mój wybór padł na standardowe kolory z ciekawą klamrą w postaci dwóch kółek, która ze zwykłego paska robi „to coś”J Na aukcji duży wybór kolorów. Długi czas oczekiwania – 32 dni.


#SZEROKI PASEK Z KLAMRĄ „D”

Link: >>KLIK<<

Cena: 14,93zł

Zamówiłam najpierw czarny, a jak już przyszedł to wzięłam wszystkie pozostałe kolory J paski są bardzo dobrze wykonane, wyglądają „luksusowo”, ale nie kiczowato. Świetnie uzupełniają każdą stylizację. Czas oczekiwania wyniósł 19 dni.


#ZAMSZOWY PASEK

Link: >>KLIK<<

Cena: 9,92zł

Mam w szafie ulubiony płaszczyk jesienny w karmelowym odcieniu, który wiązany jest w pasie na szarfę, co nie bardzo mi odpowiadało. Udało mi się na ali wypatrzeć do niego pasek, który wygląda jakby był z płaszczem w komplecie – dzięki zamszowej strukturze i identycznemu kolorowi doskonale się do niego dopasował. Pasek nie zapina się na klasyczną klamrę, a tylko przeciąga przez kółeczko – co mnie dziwi bardzo mocno się trzyma świetnie podkreślając talię. Oczywiście można go nosić do spodni, spódnic, itp. Czas oczekiwania wyniósł 29 dni.


#SZEROKI PAS KORONKOWY

Link: >>KLIK<<

Cena: 20,33zł

Chciałabym na początek bardzo polecić sprzedawcę, pasek znalazłam w naprawdę niskiej cenie, a jest świetnie wykonany. Piękna koronka, mocno i porządnie skrojona i przyszyta do paska. Uwielbiam nosić go do oversizowych bluzek, świetnie sprawdza się też do eleganckich sukienek. Czas oczekiwania wyniósł 15 dni.


#PASEK NA ZATRZASK; ZŁOTA BLASZKA

Link: >>KLIK<<

Cena: 17,98zł

Idealna opcja dla wszystkich kobiet, które uwielbiają podkreślać swoją talię - ten pasek na pewno ją wyeksponuje:) zapinany na wygodny zatrzask, doskonale dopasuje się do sylwetki. Dzięki temu, że z tyłu ma gumę nic nie uwiera. Czas oczekiwania to 18 dni. PS. na polskich stronach widziałam takie paski po 89 zł, więc warto się zaopatrzyć na ali:)


#MINIMALISTYCZNY PASEK ZE ZŁOTĄ KLAMRĄ

Link: >>KLIK<<

Cena: 31,09 zł

Proste paski, które są świetnym uzupełnieniem do klasycznych stylizacji. W aukcji dostępnych kilka kolorów, ja zdecydowałam się na jasny i ciemny brąz. Czas oczekiwania 29 dni.


#WĄSKI PASEK ZE ZŁOTĄ BLASZKĄ

Link: >>KLIK<<

Cena: 19,67zł

Kolejna wersja ze złotą blaszką, tym razem mniej rzucająca się w oczy. Nie ma się co dużo rozpisywać - cienki pasek pięknie podkreśla talię, a złoto kieruje na nią uwagę. Szczerze mówiąc na aukcyjnych zdjęciach wygląda na o wiele gorszą jakość. Różnicę widać też w blaszce - moja z jednej strony ma kanciaste zakończenie. Czas oczekiwania 28 dni.


#PASKI ZE ZŁOTYMI AKCENTAMI

Link: >>KLIK<<
Cena: 15,88zł

Znowu skradły mi serce (i trochę pieniędzy z konta) przez ciekawe złote kółeczka na całej długości. Świetnie wyglądają z jeansami, sweterkami i sukienkami - generalnie pasują do wszystkiego. Jedno "ale" - czarna wersja nie ma okrągłej klamry - co prawda to nie przeszkadza w użytkowaniu, ale jest to niezgodność z opisem aukcji. Czas oczekiwania to 11 dni, więc ekspresowo:)


#BEŻOWY BERET
Link: >>KLIK<<
Cena: 27,38zł

Bardzo lubię takie eleganckie nakrycia głowy, przydają się zwłaszcza wiosną i jesienią - są niezastąpione, gdy na zewnątrz hula wiatr i roztrzepuje nam fryzurę we wszystkie strony:) Beret jest identyczny jak na zdjęciach w aukcji, szczerze mówiąc jakościowo o wiele przewyższył moje oczekiwania. Ma usztywniane rondo, dzięki czemu ładnie układa się na głowie. Wybrałam beż, macie jeszcze kilka kolorów do wyboru. Czas oczekiwania wyniósł 18 dni.


#GUMKI DO WŁOSÓW Z MOTYWEM ZWIERZĘCYM
Link: >>KLIK<<
Cena: 6,88zł

Na aukcji macie dostępne multum wzorów i kolorów, ja wybrałam opcję z motywami zwierzęcymi - wężowa skóra i panterka. Gumki są z bardzo przyjemnego, lekko satynowego materiału, nie ciągną włosów a jednocześnie dobrze trzymają. Czas oczekiwania wyniósł 17 dni.


#ZŁOTA KLAMRA DO WŁOSÓW
Link: >>KLIK<<
Cena: 7,88zł

Miałam już dość pękających klamerek wykonanych z plastiku, więc bez wahania kupiłam metalową gdy tylko wpadła mi w oko. Mam ją już pół roku i działa bez zarzutu. Wygląda na to, że jest niezniszczalna:) w aukcji macie mnóstwo innych kolorów i wzorów do wyboru.




do loków KLIK
czepek do spania KLIK

klamra do włosów >>KLIK<< , >>KLIK<<

klej naklejki do tipsów >>KLIK<<
gąbka do makijażu >>KLIK<<
roller do masażu twarzy >>KLIK<<
rzęsy kocie oko >>KLIK<<
broszka >>KLIK<<

Brak komentarzy: