lipca 23, 2020

BEUNIQUE BUTIK - ZDJĘCIA NA STRONIE VS ZDJĘCIA REALNE: SUKIENKI



W tym poście będę Wam pokazywać realne zdjęcia sukienek ze sklepu internetowego BEUNIQUE BUTIK. Wszystko Wam podlinkuję, podam ceny i opatrzę każde zdjęcie moją krótką recenzją. Na instagramie @freakon_style znajdziecie filmiki ze zbliżeniem na wykonanie i materiał - szczegóły, których na zdjęciu czasem trudno wychwycić - zatem zachęcam do obserwowania.


#SUKIENKA MIDI Z KORONKOWYMI RĘKAWKAMI
Link: >>KLIK<<
Cena: 229zł

Moja wielka miłość zarówno w kolorach, jak i fasonie. Niebanalny styl sukienki na pewno wyróżni Was z tłumu. Rozmiar zgodny z tabelą. Sukienka ma piękne koronkowe wykończenia rękawków, które są dość sztywne i perfekcyjnie podkreślają linię ramion. Długość midi dodaje elegancji i szyku. Sukienka ma tak świetny materiał, że po wyjęciu  paczki w ogóle nie trzeba było jej prasować. Nie mogłam się zdecydować i wzięłam dwa kolory :) świetnie sprawdzą się na czekające mnie wesela.


#BEŻOWA ROZKLOSZOWANA SUKIENKA WYSZCZUPLAJĄCA
Link: >>KLIK<<
Cena: 189zł

Zdecydowałam się na taki krój będąc w 6 miesiącu ciąży, mięciutki materiał świetnie leży na ciele. Sukienka jest lekka i zwiewna, pionowe szycia wzdłuż ciała pięknie wysmuklają sylwetkę. Czuję się w niej mega swobodnie. Materiał sukienki jak w przypadku poprzedniczek również nie wymaga prasowania. 

Brak komentarzy: