kwietnia 27, 2020

ALIEXPRESS: BUTY



W tym poście będę Wam co jakiś czas robić aktualizację zakupionego na aliexpress obuwia. Znajdziecie tutaj zdjęcia realne, moją opinię, ceny i linki. Na instagramie @freakon_style znajdziecie filmiki ze zbliżeniem na wykonanie i materiał - szczegóły, których na zdjęciu czasem trudno wychwycić - zatem zachęcam do obserwowania.

Zapraszam również do mojej grupy na facebooku: >>ALIEXPRESS - OPINIE, ZDJĘCIA REALNE<<



UWAGA: 

Polecam zarejestrowanie się do programu >>TIPLI<< i robienie zakupów na Aliexpress za jego pośrednictwem - dostaniecie nawet do 10% zwrotu za zakupy :) jeśli nie słyszeliście jeszcze o tym programie zapraszam tutaj: >>Kupujesz-zyskujesz, czyli parę słów o zakupach w Internecie<<



#BOTKI LAKIEROWANE NA SŁUPKU 
Link: >>KLIK<<
Cena: 92,52zł

Skusiłam się na zakup przez ciekawy kształt obcasa i lakierowaną powierzchnię butów. Czekałam na paczkę 17 dni. Botki przyszły świetnie zabezpieczone, ale urzekła mnie w nich przede wszystkim wygoda noszenia - mimo wysokiego obcasa nie odczuwa się tego, chodzi się w nich jak w płaskich butach:) obcas jest świetnie wyprofilowany. zapinane z tyłu na zamek, dzięki gumce nie ma problemu z założeniem ich na stopę. Wzięłam swój rozmiar i są idealne.


#BOTKI Z WĄSKĄ CHOLEWKĄ NA SZPILCE
Link: >>KLIK<<
Cena: kupione za 83,32zł

Od bardzo dawna czaiłam się na takie w sklepach internetowych, ale spotykałam się z ceną ok 150zł. Jedną parę nawet zamówiłam, ale musiałam odesłać, bo były to zwykłe czółenka z dosłownie naciągniętą czarną rajstopą... Te z ali są idealne - gruba cholewka idealnie przylega do nogi. Obcas do wyboru - 6,5cm lub 9cm (ja ma 9-cio cm wersję). Wzięłam swój rozmiar i jest idealnie. Buty są wygodne, można w nich śmigać całymi dniami.


#BALERINKI W SZPIC Z MATERIAŁU
Link: >>KLIK<<
Cena: 59,50zł

Nie lubię zwykłych balerinek z zaokrąglonymi noskami, od zawsze przy zakupie kieruję się tym, aby miały szpic. W oko wpadły mi materiałowe balerinki na ali - początkowo wahałam się jaki kolor i wzór wybrać (wejdźcie w aukcję, jest naprawdę ogromny wybór), w końcu padło na klasyczną czerń. Tak jak pisały dziewczyny w opiniach - buty są niesamowicie wygodne, tkanina przylega do nogi nie ocierając jej, dla mnie super. Wzięłam swój rozmiar zgodnie z tabelką i wszystko się zgadza. Czas oczekiwania wyniósł 17 dni.

Brak komentarzy: