maja 04, 2020

ALIEXPRESS: BLUZKI




W tym poście będę Wam co jakiś czas robić aktualizację zakupionych na aliexpress bluzek. Znajdziecie tutaj zdjęcia realne, moją opinię, ceny i linki. Na instagramie >>>@freakon_style<<<znajdziecie filmiki ze zbliżeniem na wykonanie i materiał - szczegóły, których na zdjęciu czasem trudno wychwycić - zatem zachęcam do obserwowania.

Zapraszam również do mojej grupy na facebooku: >>ALIEXPRESS - OPINIE, ZDJĘCIA REALNE<<



UWAGA: 

Polecam zarejestrowanie się do programu >>TIPLI<< i robienie zakupów na Aliexpress za jego pośrednictwem - dostaniecie nawet do 10% zwrotu za zakupy :) jeśli nie słyszeliście jeszcze o tym programie zapraszam tutaj: >>Kupujesz-zyskujesz, czyli parę słów o zakupach w Internecie<<




#BEŻOWA BLUZKA AŻUROWA

Link: >>KLIK<<
Cena: 65,65zł


Uwielbiam koronki/ażury i inne dziury w ubraniach :) Po otwarciu paczki bluzka od razu skradła moje serce - jej jakość wykonania jest naprawdę wysoka. Plus za bufki na ramionach, to również bardzo lubię. Brak odstających nitek czy jakichkolwiek niedociągnięć. Uwaga - rozmiarówka mocno zaniżona - mam rozmiar L, a jest jak S. Czas oczekiwania wyniósł 27 dni.


#KORONKOWA BLUZKA Z WIĄZANIEM PRZY SZYI
Link: >>KLIK<<
Cena: 35,88zł


Kupiona na promocji, uwielbiam koronki i nie mogłam "przejść" obok niej obojętnie:) Czas oczekiwania dość długi, 29 dni. Bluzka poza drobnymi szczegółami niczym nie różni się od tej z aukcji - nie ma aż tak bufiastych rękawów i - co bardzo mnie cieszy- kokarda nie jest aż tak wielka. Muszę tylko załatwić pod spód czarny top i będzie się prezentować bardziej elegancko:) Uważajcie przy doborze rozmiarów - ja noszę S, a zamówiłam L i jest na styk, mogłaby być nawet luźniejsza. Bierzcie o dwa rozmiary większą niż nosicie.


# BODY WĘŻOWE WZORY, PANTERKA
Link: >>KLIK<<
Cena: 22,35zł


Body wypatrzyłam już jakiś czas temu w polskim butiku internetowym, ale cena w okolicach 100 zł skutecznie mnie od zakupu odstraszała. Pewnego dnia zdjęcia z tego samego butiku pojawiły mi się w proponowanych na ali i niewiele myśląc zamówiłam od razu 3 wzory body:) Jak widzicie oprócz szarego wężowego wzoru reszta różni się układem wzorów i odcieniami, natomiast mimo to Wam je polecam - body jest bardzo wysokiej jakości, lekko ocieplane od środka - jest to przemiły dla ciała materiał. Zapinane na dekolcie, który możecie regulować. Wysoka jakość za niską cenę. Czas oczekiwania to 22 dni.


#BLUZKA Z DEKOLTEM NA ZAKŁADKĘ, Z BUFKAMI
Link: >>>KLIK<<<
Cena: kupiona na promocji za 47,54zł


Ten model wpadł mi w oko przez niebanalny dekolt. Mój wybór okazał się strzałem w 10, bluzka jest naprawdę świetna. Materiał to poliester z domieszką, w ogóle nie jest mnąca - możecie ją wrzucić do szafy a i tak wygląda jak wyjęta spod żelazka. Posłuchałam sugestii z komentarzy i wzięłam rozmiar większą niż noszę standardowo i jest idealna - zatem również polecam brać większy rozmiar. Mam wersję czarną, czerwoną i pudrowy róż, przy najbliższej okazji uzupełnię wpis o te kolory.


#BLUZKA MELANŻOWA Z RĘKAWAMI Z SIATECZKI 
Link: >>KLIK<< 
Wzór: YP-1451Gery10
Cena: kupiłam za 41,97 zł
Sprzedawca: >>FQLWL<<


Od tego sprzedawcy kupiłam najpierw półgolfik w duże grochy w kolorze szarym. Gdy przyszedł i zobaczyłam jak dobrej jest jakości od razu zamówiłam biały i tak co jakiś czas sprzedawca dokłada w tym miejscu nowe modele a ja w czasie promocji kupuję coś od niego. Na tę bluzkę zdecydowałam się, bo myślałam, że jest brokatowa (a ja UWIELBIAM wszystko, co się błyszczy). Trochę się zawiodłam przy otwarciu paczki, bo to nie brokat a szary melanż daje takie wrażenie. Po założeniu jej od razu się zakochałam - bluzka jest bardzo starannie wykonana (pokażę Wam również pozostałe bluzki z tego linku, bardzo polecam w tym miejscu sprzedawcę), nie ma żadnych odstających nitek, siateczka ładnie uszyta, bufki super się trzymają i podkreślają linię ramion. Polecam, bo widziałam ją w paru butikach za cenę nawet... 3-krotnie wyższą.


#BLUZKA W GROCHY 
Link: >>KLIK<<
Wzór: XF
Cena: 42,86 zł
Sprzedawca: >>FQLWL<<

To właśnie wspomniane wyżej bluzko-sweterki, ten sam link tylko inne modele. Niesamowita jakość w stosunku do ceny. Oczywiście zapraszam na instagram, tam zbliżenie na materiał same się przekonacie:) W bluzce tej mimo rękawków z siateczki będzie Wam ciepło. Prałam ją wiele razy a nadal trzyma formę, nie mechaci się. Ideał.


#KORONKOWA BLUZKA BEZ PODSZEWKI
Link: >>>KLIK<<<
Cena: kupiłam na promocji za 35,89 zł

Koronka mocna, nie ma żadnych niedociągnięć, odstających nitek itp. Nie ma podszewki - jeśli chce się czuć bardziej komfortowo, to można pod nią założyć top. Rozmiar zgodny z tabelką, mam na sobie M. Klasyka czerni i bieli - obie wersje kolorystyczne uwielbiam, gdy "nie mam się w co ubrać" sięgam po ten model bluzki i można ją zestawiać zarówno z eleganckimi spódnicami jak i zwykłymi jeansami - w obu przypadkach wygląda świetnie:)


#SWETEREK/BLUZKA W PRĄŻEK PÓŁGOLF
Link: >>KLIK<<
Cena:kupiłam za 33,49zł
Sprzedawca: >>Aachoae<<


Na aukcji dostępnych jest 5 kolorów, zdecydowałam się na beżowy kolor, który w rzeczywistości jest identyczny jak na zdjęciu. Na rękawach posiada ozdobne, złote zatrzaski (na instagramie znajdziecie filmik ze zbliżeniem na te szczegóły i materiał). Materiał cieplutki, miękki i przyjemny w noszeniu. Występuje w jednym uniwersalnym rozmiarze - myślę, że będzie odpowiedni dla osób od xs do m. Przy pierwszym zakładaniu go nie mogłam przecisnąć głowy przez ten półgolfik i sweterek pękł na prawym szwie w kierunku ramion - niedużo, szybko udało się zszyć, zatem jako minus zaliczam mały otwór na głowę:) ale teraz już zakłada się bezproblemowo.


#BODY Z WYKOŃCZENIEM W FALBANKI 
Link: >>KLIK<< 
Cena: 35,11zł

Body przyszło w ciągu 22 dni od zamówienia. Na szczęście wzięłam rozmiar M i jest jak S, zatem zgodnie z zaleceniami w komentarzach polecam brać rozmiar większy niż się nosi. Body stanowi świetną bazę do wielu stylizacji, idealnie sprawdza się np. pod żakiet do pracy.

#CZARNA BLUZKA KOSZULOWA Z GUZIKAMI NA PLECACH

Link: >>KLIK<<
Cena: 49,82zł

Koszula jest  W 100% zgodna ze zdjęciem na aukcji. Z tyłu zapinana na guziki, co sprawia, że niby jest zwykła, ale coś się dzieje:) Byłam sama w domu w momencie robienia zdjęcia i zapięłam ją z przodu, bo sama nie dałabym rady, więc jak widzicie można ją nosić na dwa sposoby :) Materiał to poliester, który koniecznie trzeba przeprasować. Czas oczekiwania wyniósł 22 dni.


Brak komentarzy: