czerwca 22, 2020

ALIEXPRESS: SPÓDNICE



W tym poście będę Wam co jakiś czas robić aktualizację zakupionych na aliexpress spódnic. Znajdziecie tutaj zdjęcia realne, moją opinię, ceny i linki. Na instagramie @freakon_style znajdziecie filmiki ze zbliżeniem na wykonanie i materiał - szczegóły, których na zdjęciu czasem trudno wychwycić - zatem zachęcam do obserwowania.

Zapraszam również do mojej grupy na facebooku: >>ALIEXPRESS - OPINIE, ZDJĘCIA REALNE<<



UWAGA: 

Polecam zarejestrowanie się do programu >>TIPLI<< i robienie zakupów na Aliexpress za jego pośrednictwem - dostaniecie nawet do 10% zwrotu za zakupy :) jeśli nie słyszeliście jeszcze o tym programie zapraszam tutaj: >>Kupujesz-zyskujesz, czyli parę słów o zakupach w Internecie<<


#SPÓDNICA MIDI Z ROZCIĘCIEM
Link: >>KLIK<<
Cena: 74,89zł

Najpierw kupiłam butelkową zieleń, a gdy zobaczyłam materiał po otwarciu od razu zamówiłam beżową. Spódnica jest warta swojej ceny, bardzo wysokiej jakości. Nie mechaci się po praniach, nie odkształca i nie traci koloru. Pięknie dopasowuje się do sylwetki podkreślając biodra i talię. Efektowne rozcięcie na nodze seksownie ją odsłania. Polecam gorąco, to moja ulubiona rzecz w szafie. Czas oczekiwania wyniósł 19 dni.


 #SKÓRZANA SPÓDNICA Z FALBANKĄ 

Link: >>KLIK<<
Cena: kupiłam za 65,48 zł

Pozytywne zaskoczenie towarzyszyło otwarciu paczki z tą spódnicą - jest identyczna jak na zdjęciu w aukcji. Ze względu na biodra wzięłam rozmiar L, wymiary są zgodne z tabelą rozmiarów. Spódnica jest idealna do wielu stylizacji, ostatnio prawie ciągle w niej chodzę :) W zarze jest identyczna, ale nie tak tanio.


#ZAMSZOWA SPÓDNICA ASYMETRYCZNA
Link: >>KLIK<<
Cena: 46,80zł

Spódnica identyczna jak na zdjęciu w aukcji. Materiał zamszowy, lekki i bardzo przyjemny. Czekałam na nią 14 dni. Mam rozmiar M, sugerowałam się tabelą rozmiarów i wymiary są zgodne. Bałam się że będzie za krótka, ale jest idealna.

Brak komentarzy: