czerwca 15, 2020

ALIEXPRESS: BIKINI



W tym poście będę Wam co jakiś czas robić aktualizację zakupionych na aliexpress kostiumów kąpielowych. Znajdziecie tutaj zdjęcia realne, moją opinię, ceny i linki. Na instagramie @freakon_style znajdziecie filmiki ze zbliżeniem na wykonanie i materiał - szczegóły, których na zdjęciu czasem trudno wychwycić - zatem zachęcam do obserwowania.

Zapraszam również do mojej grupy na facebooku: >>ALIEXPRESS - OPINIE, ZDJĘCIA REALNE<<



UWAGA: 

Polecam zarejestrowanie się do programu >>TIPLI<< i robienie zakupów na Aliexpress za jego pośrednictwem - dostaniecie nawet do 10% zwrotu za zakupy :) jeśli nie słyszeliście jeszcze o tym programie zapraszam tutaj: >>Kupujesz-zyskujesz, czyli parę słów o zakupach w Internecie<<




#BIKINI W PANTERKĘ Z WYSOKO WYCIĘTYM DOŁEM
Link: >>KLIK<<
Cena: 35,33zł

Piękny strój kąpielowy, który świetnie podkreśla biust i biodra. Wysoko wycięte majtki wydłużają nogi. Świetna jakość za niską cenę. Wzięłam rozmiar M i miseczki mogły by być troszkę większe, ale nie ma tragedii:) Czas oczekiwania 14 dni.


#CZARNE BIKINI Z OZDOBNYM KÓŁECZKIEM I DOŁEM Z WYSOKIM STANEM
Link: >>KLIK<<
Cena: 35,33zł

Ten oraz prezentowany wyżej strój udało mi się zakupić jednego dnia z kuponami i zapłaciłam taką samą cenę:) czarne bikini ma ozdobne kółeczko na biuście, górę trzeba ubrać przez głowę - nie jest zapinane z tyłu. Polecam je zwłaszcza tym z Was, które chcą zakryć trochę brzuszka - majtki z wysokim stanem Wam to zapewnią. Czas oczekiwania 14 dni.


#BIKINI MEGA PUSH UP
Link: >>KLIK<<
Cena: 43,92zł

To, na co zwróciłam uwagę od razu po otwarciu paczki do niezwykle wysoka jakość stroju. Kostium ma ładne wycięcia na majtkach i po bokach biustonosza. Piękny, intensywny kolor. Stanik ma duży push up, więc weźcie pod uwagę zakup większego rozmiaru, żeby góra pasowała. Za taką kwotę naprawdę polecam.

Brak komentarzy: