marca 30, 2020

VUBU - ZDJĘCIA NA STRONIE VS ZDJĘCIA REALNE: SUKIENKI




W tym poście będę Wam pokazywać realne zdjęcia sukienek ze sklepu internetowego VUBU. Wszystko Wam podlinkuję, podam ceny i opatrzę każde zdjęcie moją krótką recenzją. Na instagramie @freakon_style znajdziecie filmiki ze zbliżeniem na wykonanie i materiał - szczegóły, których na zdjęciu czasem trudno wychwycić - zatem zachęcam do obserwowania.


#SZARA SUKIENKA NA ZAKŁADKĘ Z KORONKOWĄ GÓRĄ
Link: >>KLIK<<
Cena: 57,89zł

Kupiłam ją na promocji, pierwotnie kosztowała około 100 zł. Jak widzicie kolor nieco odbiega, na modelce nie jest szary a raczej wpada w lila. W sumie efekt "na żywo" bardziej mi odpowiada, koronkowa góra jest srebrna i prezentuje się bardzo elegancko. Materiał celowo nie prasowany, jak widzicie dół to poliester, który koniecznie trzeba porządnie przeprasować. Koronka jest mocno uszyta, nie ma mowy o zaciągnięciach czy popruciu. Za taką cenę nie mam w szafie ładniejszej sukienki:) Mój rozmiar to S175.


#BIAŁA KORONKOWA SUKIENKA Z OPADAJĄCYMI RĘKAWKAMI
Link: >>KLIK<<
Cena: 28,79zł

Sukienkę mam już ładne parę lat, kupiłam ja na wyprzedaży za śmieszne pieniądze, a jakość sukienki i jej wykonanie wyceniłabym na ponad 100zł:) ramiączka można opuszczać bardziej lub mniej a i tak się nie zsyną, sukienka ładnie przylega do ciała i podkreśla sylwetkę. Śmiało założyłabym ją nawet jako Panna Młoda na poprawiny, jest minimalistyczna, ale dzięki dodatkom zrobiłaby wrażenie.


#ELEGANCKA ZŁOTA SUKIENKA Z KOPERTOWYM DEKOLTEM
Link: >>KLIK<<
Cena: 65 zł

Kupiłam ją na imprezę karnawałową. Jest śliczna, ale odsprzedam, bo złoto to jednak nie mój kolor. Polecam wziąć rozmiar mniejszą - kupiłam S a jest za duża. Materiał jest cienki, cała sukienka jest pokryta łuską, co doskonale zobaczycie na Instagramie @freakon_style.


#BIAŁO-CZARNA SUKIENKA Z DEKOLTEM
Link: >>KLIK<< 
Cena: 21,60 zł 

Kupiłam ją na wyprzedaży z myślą o wakacyjnym wyjeździe, ale jest tak gruba, że nadaje się raczej na inne wypady:) rozmiar S nieco za szeroki w talii, ale biust i biodra ok. Niesamowita jakość za niską cenę.


#SUKIENKA W MOTYW SKÓRY WĘŻA
Link: >>KLIK<<
Cena: 65zł

Spodziewałam się całkowicie innego materiału, natomiast sukienka jest uszyta ze śliskiego poliestru z jakąś domieszką czyli coś idealnego dla nielubiących prasowania (jak ja). Wzięłam rozmiar M175 i przesadziłam, mogłam śmiało brać S. Zatem nie sugerujcie się tabelą rozmiarów, a rzeczywistym rozmiarem jaki nosicie. Wzór jest trochę inny ale jest ok, mnie bardzo denerwowały sznurki przy rękawach – obcięłam je i zszyłam.


#DOPASOWANA SUKIENKA NA RAMIĄCZKACH W KOLORZE CZERWONYM 
Link: >>KLIK<<
Cena: 35 zł

Oprócz małej czarnej chciałam mieć w swojej szafie klasyczną czerwoną sukienkę - zdecydowałam się na prosty krój od vubu. Na modelce nie widać tych zakładek z przodu, co możecie zauważyć na moim zdjęciu. Sukienka jest z takiego "zasłonowego" materiału, jest sztywna - gdyby nie te zakładki, nie zrobiłby nam talii. Ze względu na biodra wzięłam M i w nich jest dobra, a w talii za szeroka - ewentualnie będę nosić do niej pasek.


#WELUROWA SUKIENKA Z WYCIĘCIEM PRZY NODZE

Link: chabrowa >>KLIK<<, bordowa >>KLIK<<
Cena: po 33,99zł

Kupiłam bordową i tak mi się spodobała, że zdecydowałam się również na chabrową. Ciekawostką w przypadku tych sukienek jest to, że obie są w tych samych rozmiarach, a chabrowa jest zdecydowanie bardziej opięta i krótsza. Podejrzewam, że jest to błąd w przyszyciu metki (chyba, że wersja chabrowa wyszła w innej rozmiarówce, w każdym bądź razie wymiar chabrowej jest niezgodny z tabelą rozmiarów). Sukienki prezentują się bardzo dobrze, mają miękki welurowy materiał. Jeszcze jedno „ostrzeżenie” – na modelce materiał zbiera się rzadziej niż w rzeczywistości – co niestety w realu bardzo pogrubia :)


#SZARA PIANKOWA SUKIENKA Z ODKRYTYMI PLECAMI
Link: >>KLIK<<
Cena: 75 zł

Przy otwarciu paczki myślałam, że zaszła pomyłka, bo zamawiałam sukienkę, która na zdjęciu jest melanżowo szara, jakby dresowa (?). Mogę się założyć, że po zobaczeniu zdjęcia pomyślałyście "przecież to nie ta sama sukienka" :)  Otrzymałam czystą, gładką szarość. I w zasadzie dobrze się stało, bo w "dresowej" sukience na wesele trochę słabo byłoby iść, ale minus dla Vubu za totalną niezgodność zdjęcia z rzeczywistością. Kupiona ładne parę lat temu, nie wiem jak teraz z jakością piankowych sukienek na stronie, bo ostatnio kupuję tylko proste, ale ta jest świetna - materiał dołu sztywno trzyma spódnicę w rozkloszowaniu. Wydawać by się mogło, że sukienka będzie niewygodna i nieprzyjemna dla ciała, a tymczasem jest lekka (choć gęsta) i mięciutka w dotyku. Minusy - trzeba na nią uważać, bo widać na niej zagniecenia. Na video na moim instagramie zobaczycie materiał z bliska. Na plecach ładne wycięcie, które wiążemy na kokardkę w pudrowo-różowym kolorze. Mam na sobie rozmiar S.


#DOPASOWANA SUKIENKA Z DEKOLTEM W KOLORZE MUSZTARDOWYM
 Link: >>KLIK<<
Cena: 45,89zł

Kierowałam się tabelą i wzięłam rozmiar M, jest idealna w biodrach i biuście, w talii mogłaby jeszcze mocniej przylegać, ale i tak jest dobrze. Materiał gruby - charakterystyczny dla Vubu, mocne szycia, brak odstających nitek. Bardzo ładnie podkreśla biust i talię dzięki odcięciu pod biustem. Sugerowałam się przy zakupie zdjęciem myśląc, że będzie bardziej żółta, ale kolor zgodnie z nazwą - jest musztardowy.


#SZARA SUKIENKA Z WZOREM W PEPITKĘ I SUWAKIEM NA DEKOLCIE
Link: >>KLIK<<
Cena: 55 zł

Moja ulubiona sukienka od vubu. Z tego modelu produkowali potem inne wzory i kupowałam je w zakupowym szale, wkrótce również je pokażę. Trochę różni się od prezentowanej na modelce i myślałam, że materiał też będzie inny, bardziej miękki i dzianinowy. Okazał się nawet lepszy - sukienka fantastycznie przylega do ciała podkreślając figurę, idealna do pracy gdy rano nie ma czasu na prasowanie - materiał w ogóle nie jest mnący. Prana dziesiątki razy, nie mechaci się, nie odkształca.


#DOPASOWANA CZERWONO-CZARNA SUKIENKA Z KOŁNIERZYKIEM
Link: >>KLIK<<
Cena: 28,99zł

Vubu to dla mnie kopalnia uniwersalnych ubrań do pracy i z tą myślą kupiłam tę sukienkę. Elegancka długość midi, kołnierzyk i prostota to zdecydowane plusy. Do minusów zaliczam materiał – bardzo mnący, widać każde odgniecenie. Jest dla mnie za duża w talii i biodrach, ale to luz, który nie wygląda źle. Polecam brać rozmiar mniejszą niż się nosi. Uważajcie też przy prasowaniu - trzeba to robić w niskiej temperaturze.


#DOPASOWANA SZARO-BIAŁA SUKIENKA Z KOŁNIERZYKIEM

Link: >>KLIK<<
Cena: 53,99zł

Kolejna sukienka do pracy. Analogicznie do czerwono-czarnej z kołnierzykiem mocno mnący materiał, natomiast tutaj wzięłam S i zdecydowanie lepiej leży. Jak widzicie kolory trochę odbiegają, w rzeczywistości szarość jest jaśniejsza.


#DOPASOWANA CZARNA SUKIENKA Z BIAŁYMI WSTAWKAMI
Link: >>KLIK<
Cena: 41,99zł

Klasyka w szafie to konieczność. Zdecydowałam się na tę sukienkę, bo takie bazowe ubrania dają możliwość tworzenia wielu stylizacji. Niestety kupiłam za duży rozmiar i nie jest ładnie opięta. Polecam brać rozmiar mniejszą niż się nosi. Białe boki sukienki dają optyczne wrażenie wyszczuplenia. Materiał jak to u vubu gruby i gęsty. Prana kilkukrotnie, nie traci czerni, nie farbuje. Za tak niską cenę nie spotkałam się z tak dobrą jakością.



#SUKIENKA Z MOTYWEM W KWIATY
 Link: >>KLIK<<
Cena: 73,99zł

Zestawiam Wam zdjęcie sukienki, którą zamówiłam ze zdjęciem co otrzymałam. I w tym przypadku nie jest to rozbieżność produktu, a raczej błędne spakowanie paczki - widziałam taki wzór, ale zdecydowałam się na inny a i tak ten doszedł:) Otrzymałam mailowe przeprosiny i po przemyśleniu nie odsyłam, bo w zasadzie też mi się podoba. Świetny krój podkreślający figurę. Rozmiar M175


#BRZOSKWINIOWA SUKIENKA Z MOTYWEM W KWIATY
Link: >>KLIK<<
Cena: 45 zł 

Kupiłam ją, bo skojarzyła mi się wzorem z góralskim motywem. Myślałam, że będzie bardziej brzoskwiniowa, ale to blady róż. Jak już wiecie ten model sukienek uwielbiam za podkreślenie biustu, talii i bioder. Materiał gruby, zawsze kojarzy mi się z firmą Vubu. Super jakość za niską cenę. Mam na sobie rozmiar M175, wypada jak S.


#DOPASOWANA SZARA MINI Z FALBANKĄ I PRZY DEKOLCIE
Link: >>KLIK<<
Cena: 71,99zł

Na zdjęciu sklepu kolor sukienki to lila, w rzeczywistości trochę bliżej mu do szarości. Sukienka z cienkiego poliestru, materiał mnący, widać odgniecenia. Trzeba zakładać jasną bieliznę, ciemna będzie prześwitywać. Ogólnie wygląda dobrze, ładnie podkreśla talię. Mam na sobie rozmiar S175.


#SUKIENKA MIDI
Link: >>KLIK<<
Cena: 27,89zł


Cienkie bawełniane sukienki na co dzień, świetnie dopasowują się do ciała podkreślając sylwetkę. Wzięłam miętę z szarością i marynarskie wzory, które kojarzą się z wakacjami i są idealne właśnie na gorące ciepłe dni - lekkie i przewiewne. Rozmiar zgodny z tabelą. Jak widzicie w granatowej wersji zamówiłam ciemną górę z jasnym dołem, a dostałam coś odwrotnego :)

1 komentarz:

  1. 28 yr old Office Assistant IV Danielle Blasi, hailing from Happy Valley-Goose Bay enjoys watching movies like "Spiders, Part 2: The Diamond Ship, The (Die Spinnen, 2. Teil - Das Brillantenschiff)" and Sketching. Took a trip to Tsingy de Bemaraha Strict Nature Reserve and drives a Fox. to

    OdpowiedzUsuń