marca 29, 2020

ALIEXPRESS: SPODNIE




W tym poście będę Wam co jakiś czas robić aktualizację zakupionych na aliexpress spodni. Znajdziecie tutaj zdjęcia realne, moją opinię, ceny i linki. Na instagramie >>>@freakon_style<<<znajdziecie filmiki ze zbliżeniem na wykonanie - szczegóły, których na zdjęciu czasem trudno wychwycić - zatem zachęcam do obserwowania.

Zapraszam również do mojej grupy na facebooku: >>ALIEXPRESS - OPINIE, ZDJĘCIA REALNE<<



UWAGA: 

Polecam zarejestrowanie się do programu >>TIPLI<< i robienie zakupów na Aliexpress za jego pośrednictwem - dostaniecie nawet do 10% zwrotu za zakupy :) jeśli nie słyszeliście jeszcze o tym programie zapraszam tutaj: >>Kupujesz-zyskujesz, czyli parę słów o zakupach w Internecie<<




#SPODNIE Z CZERWONYMI LAMPASAMI
Link: >>KLIK<<
Cena: 28,91zł

Spodnie mam już ładne parę lat, a wciąż wyglądają jak nowe. Zaskoczeniem przy otwarciu paczki był fakt, że są... satynowe. Spodziewałam się poliestru, który będę musiała prasować przed każdym założeniem spodni, zatem miła niespodzianka :) Bardzo ładnie dopasowują się do ciała. Mimo prań nie tracą ani kształtu ani kolorów. Jedyny minus - na modelce wyglądają na wysoki stan, a w rzeczywistości to "zwykła" wysokość. Czas oczekiwania wyniósł 18 dni.


#SPODNIE WIĄZANE W PASIE WYSOKI STAN 

Link: >>KLIK<<
Cena: 28,79ZŁ

Moje najbardziej uniwersalne i ulubione spodnie jakie mam w szafie. Uwielbiam je za wysoki stan i ładne wiązanie - oczywiście szarfę można zastąpić w razie potrzeby paskiem. Wzięłam rozmiar S i odpowiada on temu rozmiarowi. Spodnie trzeba przeprasować, ale nie gniotą się w czasie noszenia.


#SZARE SPODNIE W KRATKĘ
Link: >>KLIK<<
Cena: 21,69zł

Spodnie wykonane są z lekkiego materiału, mają długość do kostek (myślałam, że są dłuższe, dopiero teraz sprzedawca dorzucił więcej zdjęć i widać rzeczywistą długość). Mam rozmiar L, radzę brać rozmiar większe niż się nosi, ponieważ uciągają się niewiele. Plus za wysoki stan. W pasie marszczenie ładnie się trzyma i przylega do ciała, materiałowy pasek to element ozdoby. Za taką cenę świetna jakość. Uwaga - ciemna bielizna przez nie prześwituje. Czas oczekiwania 28 dni.



#SZARE SPODNIE Z WIĄZANIEM W PASIE
Link: >>KLIK<<
Cena: 33, 58zł

Spodnie z poliestru, ale materiał nie jest bardzo mnący. Uwaga – trzeba nosić jasną bieliznę, bo ciemna będzie prześwitywać. Mam rozmiar S i jest to standardowa rozmiarówka. Generalnie nie ma się do czego przyczepić – spodnie są ładnie dopasowane, choć długość do kostek skraca mi nogi i bez szpilek ani rusz. Plus za piękne marszczenie i wiązanie oraz za wysoki stan. No i ta cena:) Czas oczekiwania też nie był długi - paczka doszła w 11 dni.
 


Brak komentarzy: