lutego 12, 2020

O'LA VOGA - ZDJĘCIA NA STRONIE VS ZDJĘCIA REALNE: KOMPLETY




W tym poście będę Wam pokazywać realne zdjęcia ze sklepu internetowego O'LA VOGA. Wszystko Wam podlinkuję, podam ceny i opatrzę każde zdjęcie moją krótką recenzją. Na instagramie @freakon_style znajdziecie filmiki ze zbliżeniem na wykonanie i materiał - szczegóły, których na zdjęciu czasem trudno wychwycić - zatem zachęcam do obserwowania:)



#GARNITUR CZARNY A’LA BALMAIN
Link: >>KLIK<<

Cena: 229,99 zł 

W zeszłym roku był prawdziwy szał na te marynarki z dużymi guzikami i spodniami do kompletu, które również mają guziki na dole nogawek. Uwielbiam dwurzędowe zapięcia w płaszczach, sukienkach i marynarkach i mój wybór padł na klasyczną czerń. Przyznam się szczerze, że mam w szafie jeszcze tańsze wersje tego garnituru z innego sklepu (wkrótce Wam pokażę), ale tamte jakościowo wypadają znacznie gorzej – są z mnącego materiału, który czasem nie chce się układać, inaczej jest w przypadku tego kompletu od O’LA VOGA – garnitur ma bardzo dobry materiał, nie ma odstających nitek. Dobierając rozmiar sugerowałam się informacjami podanymi przez producenta i jest jak na mnie szyty. Nie ma się do czego przyczepić.

Brak komentarzy: