lutego 13, 2020

VUBU - ZDJĘCIA NA STRONIE VS ZDJĘCIA REALNE: BLUZKI



W tym poście będę Wam pokazywać realne zdjęcia bluzek ze sklepu internetowego VUBU. Wszystko Wam podlinkuję, podam ceny i opatrzę każde zdjęcie moją krótką recenzją. Na instagramie @freakon_style znajdziecie filmiki ze zbliżeniem na wykonanie i materiał - szczegóły, których na zdjęciu czasem trudno wychwycić - zatem zachęcam do obserwowania.



#BIAŁY TOP ZE SZNURECZKAMI NA DEKOLCIE

Link: >>KLIK<<
Cena: 16,72zł

Bluzeczka w rzeczywistości identyczna jak na zdjęciu. Bardzo fajny top do codziennych stylizacji - pasuje do spodni, spódniczek, marynarek. Miała kilka odstających nitek, które wystarczyło odciąć. Mam rozmiar S, trafiłam idealnie.


#BLUZKI Z KRÓTKIM RĘKAWEM Z KOŁNIERZYKIEM
 Link: >>KLIK<<
Cena: 26,99 zł 

Bluzeczki idealne na co dzień czy do pracy, klasyczne proste wykonanie. Materiał to poliester, nie lubię w nich tego, że trzeba je dobrze wyprasować - w przeciwnym wypadku widać każde odgniecenie. Rozmiar S odpowiada standardowemu. Kolory identyczne jak na zdjęciach w aukcji.

#SZARA BLUZKA Z FALBANKĄ W RÓŻOWE KWIATY/BIAŁA BLUZKA Z FALBANKĄ W KOLIBRY

Link szara: >>KLIK<<
Cena: 39,99 zł 
Link biała: >>KLIK<<
Cena: 45,99zł

Obie wersje to ten sam krój i materiał – poliester, dosyć gęsty i gruby, który koniecznie trzeba przeprasować. Poza tym wszystko identyczne jak na zdjęciu w sklepie, nie ma się do czego przyczepić:)


#BLUZKA W KOLORZE CZARNYM Z RĘKAWKAMI Z SIATECZKI
Link: >>KLIK<<
Cena: 38zł

Bluzkę mam już dość długo, przeszła kilka prań i trochę utraciła kolor – uwaga, bo farbuje. Materiał lekki, mam wrażenie że trochę się zaczyna robić workowaty. Lubię ją za rękawki z grochy i siateczkę. Jak widzicie grochy w rzeczywistości są o wiele większe i - co za tym idzie - występują rzadziej niż na zdjęciu na modelce. Znowu minus dla sklepu za niezgodność z opisem, choć swoją drogą rozumiem, że kolor w rzeczywistości może się różnić, ale jak zrobili zdjęcie bluzce z innym układem i wielkością grochów? Nie wiem :) Zwyklak za niewielkie pieniądze.


 #SZARA BLUZKA Z WYCIĘCIEM NA RAMIONACH W PANTERKĘ
Link: >>KLIK<<
Cena: 37,99zł

Trochę się rozczarowałam materiałem i wzorem, bo odbiega on od zdjęć w sklepie. Bluzka uszyta z materiału, który kojarzę z najbardziej nietrafionymi zakupami na aliexpress – tania „szmatka”, tanio wyglądająca. Gdyby się bardziej postarano byłoby ok, bo ładnie eksponuje ramiona i dekolt.


#SZARA BLUZKA Z WIĄZANIEM NA DEKOLCIE
Link: >>KLIK<<
Cena: 39 zł

Na tej bluzce zawiodłam się na całej linii przez brzydki kolor siateczki - jest "brudnozielony". Na zdjęciu była ładnie komponująca się z całością szarość a tu klops:( odsprzedam, bo totalnie mi się nie podoba.

Brak komentarzy: