czerwca 24, 2020

VUBU - ZDJĘCIA NA STRONIE VS ZDJĘCIA REALNE: KOMBINEZONY



W tym poście będę Wam pokazywać realne zdjęcia kombinezonów ze sklepu internetowego VUBU. Wszystko Wam podlinkuję, podam ceny i opatrzę każde zdjęcie moją krótką recenzją. Na instagramie @freakon_style znajdziecie filmiki ze zbliżeniem na wykonanie i materiał - szczegóły, których na zdjęciu czasem trudno wychwycić - zatem zachęcam do obserwowania.


#CZERWONY BAWEŁNIANY KOMBINEZON NA RAMIĄCZKACH

Link: >>KLIK<<
Cena: 46,99zł


Kupiłam rozmiar S175, a kombinezon jest wieeeeelki. Miałam brać M, dobrze, że się przed tym pomysłem powstrzymałam. Generalnie gdyby nie lekko przydługie nogawki i ramiączka byłoby idealnie. W zasadzie i to udało mi się skorygować - póki co związałam ramiączka w supły, co niestety wygląda nieestetycznie, ale przy najbliższym zmotywowaniu się do szycia przerobię je chowając nadmiar na plecach. Kombinezon się nie mechaci, prany wiele razy nie traci koloru. Trzeba się pilnować z dekoltem, bo zakładki lubią się rozjeżdżać robiąc dekolt do pępka.


#BIAŁO-BORDOWY KOMBINEZON Z KORONKOWĄ GÓRĄ
Link: >>KLIK<<
Cena: 33,89zł

Zestawiałam Wam zdjęcie z różową wersją, bordo tymczasowo niedostępne. Kombinezon jest bardzo wysokiej jakości, góra pięknie zdobiona koronką, od spodu podszewka, przy wykończeniu rękawków i dekoltu delikatne falbanki. Dół elastyczny, na zdjęciu jestem w 6. miesiącu ciąży i mieszczę się w rozmiar S - uciąga się. Za taką cenę naprawdę warto.


#GRANATOWY KRÓTKI KOMBINEZON Z BIAŁYMI LAMÓWKAMI

Link: >>KLIK<<
Cena: 29,89zł


Kupuję na Vubu chyba od początków ich lat działalności i ostatnio zauważyłam, że opakowania w których przysyłają ubrania mają naklejkę "uwaga - prać w niskiej temperaturze - produkt może farbować". I wszystko rozumiem, zwłaszcza za tak niską cenę, ale tak - lamówki były kiedyś białe... Teraz są szare, a wystarczyło tylko zamoczyć kombinezon w zimnej wodzie, żeby się tak stało. Szkoda, bo bardzo go lubię za krój. Materiał ma dość gęsty, ale przewiewny. Mam rozmiar S175.

Brak komentarzy: