stycznia 05, 2021

ALIEXPRESS DZIECI: ZABAWKI

 W tym poście będę Wam co jakiś czas robić aktualizację zakupionych na aliexpress zabawek dla dzieci.

Znajdziecie tutaj zdjęcia realne, moją opinię, ceny i linki. 
Zapraszam również do mojej grupy na facebooku: >>ALIEXPRESS - OPINIE, ZDJĘCIA REALNE<< oraz na instagram: >>@mamarecenzuje<<

UWAGA: 

Polecam zarejestrowanie się do programu >>TIPLI<< i robienie zakupów na Aliexpress za jego pośrednictwem - dostaniecie nawet do 10% zwrotu za zakupy :) jeśli nie słyszeliście jeszcze o tym programie zapraszam tutaj: >>Kupujesz-zyskujesz, czyli parę słów o zakupach w Internecie<<


#MATA EDUKACYJNA

Link: >>KLIK<<
Cena: 59,82zł

Kupiona na promocji, teraz nieco drożej. Mój wybór to model "do". Po przeglądnięciu setek mat na polskich stronach za parę stówek w końcu zdecydowałam się na wyszukanie takiej maty na aliexpress. Nie żebym oszczędzała na dziecku, ale słyszałam różne opinie na temat takich mat - że dziecko nie jest zainteresowane, że szybko wyrośnie, itp., więc wolałam nie ryzykować wydawania tylu pieniędzy na coś co mogłoby leżeć w kącie. Mój maluszek od razu się zainteresował wiszącym lusterkiem, w którym widzi swoje odbicie. Załączone po bokach misie po uderzeniu brzęczą, co również bardzo interesuje dziecko, które raz po raz zaczyna w nie uderzać i chwytać. Pod stópkami umieszczona jest klawiatura organków, działa na 3 baterie AA. Każdy kopniak to dźwięk - i tutaj mamy kilka możliwości: pojedynczy dźwięk losowej nutki, pojedyncze kopniaki układające się w melodię (m.in Happy Birthday), piosenki, piosenki z odgłosami zwierząt (kaczka, pies, itp.). Dziecko samo może to "ustawić" jeśli trafi w świecące kółeczko. Przytrzymanie kółeczka podgłośni lub przyciszy organki. W macie podoba mi się to, że dziecko z niej nie wyrośnie - gdy będzie potrafiło siedzieć organki można przekręcić tak, by były w poziomie i dziecko będzie grało rączkami. Do wad mogę zaliczyć natomiast fakt, że mata jest dość cienka i ja układam ją na łóżku - na podłodze będzie zdecydowanie za twardo, ewentualnie pomoże gruby dywan lub położenie na kocu. Czas oczekiwania 17 dni.


#PLUSZAK INTERAKTYWNY - SŁONIK
Link: >>KLIK<<
Cena: 51,97zł

Kolejna zabawka, którą udało mi się kupić na promocji. Słonik przyszedł w 19 dni i po otwarciu paczki od razu pozytywnie zaskoczyła mnie wysoka jakość wykonania. Pluszak jest miękki, na spodzie umieszczone jest miejsce na 3 baterie AA. Na obu nóżkach mamy przyciski - jeden uruchamia piosenkę, a drugi włącza zabawę "Where Are You?" - zarówno piosenka jak i gra są w języku angielskim. Słonik w rytm piosenki rusza uszami, zaś w grze "chowa się" i pokazuje, zasłaniając i odsłaniając oczy uszami. Dziecko od początku jest zainteresowane zabawką, myślę, że jak będzie starsze to samo z łatwością uruchomi zabawkę poprzez naciśnięcie na nóżki. 

Brak komentarzy: