stycznia 01, 2021

ALIEXPRESS UBRANKA DLA DZIECI: RAMPERSY



W tym poście będę Wam co jakiś czas robić aktualizację zakupionych na aliexpress ubranek dla dzieci.
Znajdziecie tutaj zdjęcia realne, moją opinię, ceny i linki. 
Zapraszam również do mojej grupy na facebooku: >>ALIEXPRESS - OPINIE, ZDJĘCIA REALNE<<


UWAGA: 

Polecam zarejestrowanie się do programu >>TIPLI<< i robienie zakupów na Aliexpress za jego pośrednictwem - dostaniecie nawet do 10% zwrotu za zakupy :) jeśli nie słyszeliście jeszcze o tym programie zapraszam tutaj: >>Kupujesz-zyskujesz, czyli parę słów o zakupach w Internecie<<


#ELEGANCKIE RAMPERSY SZELKI+MUSZKA

Link: >>KLIK<<
Cena: 36,74zł

Do zakupu skusiła mnie modna krata oraz piękny elegancki fason:) W rzeczywistości materiał gruby i bardzo dobry jakościowo, 100% bawełny. Zamówiłam rozmiar 6-9M i długość całkowita rampersów wynosi 62cm, rękawki 31,5cm. Muszka zapinana na napy, można ją odpiąć. Rampersy rozpinają się przez całą długość przodu i całą wewnętrzną stronę nóżek, zatem będą bardzo wygodne w zakładaniu. W aukcji inne zestawienia kolorystyczne, jest w czym wybierać. Ja zamówiłam model "ja".  Czas oczekiwania 24 dni.


#KOLOROWE RAMPERSY DINOZAURY
Link: >>KLIK<<
Cena: 15,23zł

W przeciwieństwie do wcześniejszej eleganckiej propozycji tutaj mam dla Was, a właściwie dla Waszych pociech coś kolorowego. Na aukcji znajdziecie kilkanaście różnych wzorów, ja zdecydowałam się na kolorowy motyw z dinozaurami (GE00044). Wykonanie w 100% z bawełny, jest ona lekka i przewiewna. Zamówiłam rozmiar 70(6M) i odpowiednio długość całkowita wynosi 56,5cm, długość rękawków 26,5cm. Rampersy rozpina się wzdłuż wewnętrznej strony nóżek i przy szyi. Czas oczekiwania 18 dni. 


#BRĄZOWE RAMPERSY W KRATKĘ

Link: >>KLIK<<
Cena: 13,33zł

Dla zamówionego rozmiaru 6M długość całkowita wynosi cm. Rampersy są z bardzo lekkiej i przewiewnej bawełny, będą idealne na lato. Piękny wzór w drobną krateczkę, wybrałam kolor brązowy, a na aukcji znajdziecie jeszcze wersje w czerni i zieleni.



Brak komentarzy: