maja 10, 2020

ALIEXPRESS: TOREBKI



W tym poście będę Wam co jakiś czas robić aktualizację zakupionych na aliexpress torebek. Znajdziecie tutaj zdjęcia realne, moją opinię, ceny i linki. Na instagramie @freakon_style znajdziecie filmiki ze zbliżeniem na wykonanie i materiał - szczegóły, których na zdjęciu czasem trudno wychwycić - zatem zachęcam do obserwowania.

Zapraszam również do mojej grupy na facebooku: >>ALIEXPRESS - OPINIE, ZDJĘCIA REALNE<<

UWAGA: 
Polecam zarejestrowanie się do programu >>TIPLI<< i robienie zakupów na Aliexpress za jego pośrednictwem - dostaniecie nawet do 10% zwrotu za zakupy :) jeśli nie słyszeliście jeszcze o tym programie zapraszam tutaj: >>Kupujesz-zyskujesz, czyli parę słów o zakupach w Internecie<<



#PIKOWANA TOREBKA NA RAMIĘ Z OZDOBNYM JELONKIEM

Link: >>KLIK<<
Cena: 24,96 zł

Jeśli lubicie prostotę, ale jednocześnie chcecie dopasować kolorystycznie torebkę do stylizacji, to ta wersja jest właśnie dla Was - torebka dostępna w kilku kolorach, bardzo pojemna i świetnie się prezentuje. Złoty dodatek figurki jelonka wygląda bardzo ciekawie. Pasek można regulować na dowolną długość. Torebka zamykana jest na zamek błyskawiczny. Czas oczekiwania wyniósł 16 dni.


#TOREBKA WĘŻOWY WZÓR

Link: >>KLIK<<
Cena: 27,05zł

Po wejściu na aukcję ukaże się Wam mnogość wzorów i kolorów, ja wybrałam nie rzucającą się w oczy szarość – pierwsze okienko. Torebka jest usztywniana, spodziewałam się że będzie mała a jest zaskakująco pojemna. Czas oczekiwania wyniósł 17 dni.


#TOREBKA WZÓR MARMUREK
Link: >>KLIK<<
Cena: 17,49zł


Bardzo lubię motyw marmuru, więc bardzo łatwo skusiłam się na zakup. Torebkę kupiłam na przecenie 11.11 za 17,49 zł. Czekałam na nią długo, bo przyszła dopiero końcem stycznia. Za taką cenę – świetne wykonanie, mieści sporo rzeczy, więc nie jest to torebka do noszenia na pusto – wejdą do niej klucze, telefon, kilka drobnych kosmetyków i chusteczki:) Torebka jest z połyskiem, a zdjęciach w aukcji wydaje się matowa. Od tego sprzedawcy mam jeszcze wężową wersję, którą również wkrótce pokażę ;)



#TOREBKA PLECIONA ZE ZŁOTYMI AKCENTAMI

Link: >>KLIK<<
Cena: 34,68zł

Najpierw kupiłam wersję czarną, potem przyszedł czas na białą i brązową. Torebka jest po prostu świetna – mieści mnóstwo rzeczy, zapina się na magnesowy zatrzask. Można poprzez schowanie łańcuszka regulować jego długość. Złote akcenty dodają jej elegancji. Myślę, że to torebka na lata, jest naprawdę solidnie wykonana.


#DUŻA TOREBKA PIKOWANA
Link: >>KLIK<<
Cena: 32,48zł

Torebka dotarła do mnie w 12 dni. Jest świetnie wykonana, nie ma żadnych odstających nitek. Zapinana jest na zamek. Co bardzo mnie w niej urzekło to dbałość o detale, a przede wszystkim rozmiar - formatowo większa niż A4. Jak widzicie na zdjęciu biel w rzeczywistości jest bielsza niż na zdjęciu w aukcji:) Super opcja z płaskimi rączkami - nie lubię okrągłych, bo wbijają się w ramię i rękę, a te idealnie się dopasowują. I jeszcze ta cena:) Kusi mnie jeszcze bordo, jeśli zamówię to opczywiście wstawię porównanie:)
 

#CZARNA TOREBKA Z KLAMRĄ

Link: >>KLIK<<
Cena: 35,95zł

Kolejna minimalistyczna torebka, bardzo pojemna. Zapinana na złotą klamrę, która sprawnie chodzi, nic się nie zacina. Myślałam, że będzie tak sztywna jak na zdjęciach w aukcji, ale jest miękka - dzięki temu jest bardziej pakowna i sprawia wrażenie jakby była skórzana. Ma załączony długi pasek i można ją nosić na ramieniu lub w ręce, jak nam wygodniej. Czas oczekiwania wyniósł 12 dni.


#BRĄZOWA TOREBKA „ALIGATOROWY’ WZÓR

Link: >>KLIK<<
Cena: 43,20zł

Szukałam niedużej torebki na co dzień , która jednocześnie byłaby pojemna. Tak udało mi się trafić na tę torebkę, która naprawdę spełnia moje oczekiwania w 100%. Ciekawy krokodyli wzór sprawia wrażenie, jakby była skórzana. Mała uwaga – trzeba ją przewietrzyć ok 2 dni, bo strasznie śmierdzi. Zapach całkowicie znika i jest idealna. Załączony jest długi pasek, dzięki czemu można ją nosić przez/na ramię. W aukcji macie różne kolory do wyboru. Czas oczekiwania 23 dni.

Brak komentarzy: