maja 21, 2020

ALIEXPRESS: PAZNOKCIE




W tym poście będę Wam co jakiś czas robić aktualizację moich ulubionych gotowych tipsów z aliexpress. Znajdziecie tutaj zdjęcia realne, moją opinię, ceny i linki. Na instagramie @freakon_style znajdziecie filmiki ze zbliżeniem na szczegóły, których na zdjęciu czasem trudno wychwycić - zatem zachęcam do obserwowania.

Zapraszam również do mojej grupy na facebooku: >>ALIEXPRESS - OPINIE, ZDJĘCIA REALNE<<



UWAGA: 

Polecam zarejestrowanie się do programu >>TIPLI<< i robienie zakupów na Aliexpress za jego pośrednictwem - dostaniecie nawet do 10% zwrotu za zakupy :) jeśli nie słyszeliście jeszcze o tym programie zapraszam tutaj: >>Kupujesz-zyskujesz, czyli parę słów o zakupach w Internecie<<





Aplikacja paznokci krok po kroku:


1. Przygotuj: paznokcie, klej (używam: >klik<, >klik< i >klik<) lub dwustronne naklejki, pilniczek, polerkę do paznokci.

2. Delikatnie oderwij paznokcie (jeśli przyszły na plastikowym pasku). Przykładaj do poszczególnych paznokci, w razie potrzeby spiłuj boki jeśli są zbyt szerokie/skróć.

3. Wypoleruj swoją płytkę paznokcia i spód tipsa.

4. Zaaplikuj klej na swój paznokieć/naklej dwustronną naklejkę.

5. Przyłóż tipsa, dokładnie dociśnij trzymając przez ok 5-10 sekund.

Paznokcie na naklejkach wytrzymują u mnie do 2 dni, na kleju ok. 3 tygodnie.


#NEONOWE PAZNOKCIE
Link: >>KLIK<<
Cena: 2,49zł

Świetne wakacyjne odcienie, po wejściu w aukcję trudno zdecydować się na jeden kolor, więc i u mnie w koszyku wylądowało ich kilka - zrobię aktualizację z innymi kolorami i zobaczycie jak pięknie się prezentują. Idealnie dopasowują się do kształtu płytki, wystarczy odsunąć skórki i przykleić - wyglądają jak hybrydy. Czas oczekiwania wyniósł 22 dni.


#CZARNE PAZNOKCIE Z DŻETAMI
Link: >>KLIK<<
Cena: 16,82zł
Kolor: L5096

Paznokcie przyszły standardowo w 24 sztukach, sprzedawca gratis dorzucił sylikonowe naklejki. Paznokcie są matowe, mają na 4 sztukach różnokolorowe dżety. Świetna długość, w której da się coś w domu zrobić:)


#BORDOWE/PUDROWY RÓŻ DŁUGIE PAZNOKCIE Z JETAMI MULTIKOLOR
Link: >>KLIK<<
Cena: kupione na promocji za 17,58zł
Kolor: L5010, L5012
Sprzedawca: >>NAILS LOVER STORE<< 

Moje paznokcie nigdy nie były dłuższe od tych, które zazwyczaj Wam prezentuję - często mam je naturalne, krótkie, tak mi wygodnie. Postanowiłam zamówić dłuższe i powiem szczerze, że podziwiam wszystkie dziewczyny, które z taką długością potrafią normalnie funkcjonować - a wiem, że można mieć jeszcze dłuższe paznokcie:) W domu sprzątam, gotuję, ale w nich nie potrafię zrobić nic. Miałam nawet problem w zrobieniu tych zdjęć, nie mogłam kliknąć przycisku aparatu:) podejrzewam, że to kwestia przyzwyczajenia. Na pewno je skrócę, widocznie taka długość nie jest dla mnie - przy okazji odpowiadam na pytania, które kierujecie do mnie w wiadomościach prywatnych - paznokcie można normalnie przyciąć ciążkami i spiłować. Koniec moich odczuć, przechodzę do sedna - paznokcie są identyczne jak na zdjęciach w aukcji, przychodzą standardowo w 24 sztukach. Wykonanie 10/10, cyrkonie mocno siedzą, nic nie odpada. Każdy paznokieć idealnie pasował aż do samych skórek, żadnego nie musiałam piłować.


#LUSTRZANE PAZNOKCIE
Link: >>KLIK<<
Cena: kupiłam na promocji za 6,34zł
Sprzedawca: >>PINK MAKEUP STORE<<

Mam kolor 22. Paznokcie przyszły standardowo w 24 sztukach, sprzedawca dołączył żelowe dwustronne naklejki. Czas oczekiwania 13 dni.


#BEŻOWE I BIAŁE Z MARMURKOWYM MOTYWEM 
Link: >>KLIK<<
Cena: 7,43zł
wzór L5166

Paznokcie w kształcie zwężających się prostokątów, były bardziej kanciaste co stanowiło dla mnie nie lada wyzwanie w normalnym funkcjonowaniu i spiłowałam pilniczkiem boki na łagodne zaokrąglenia. Standardowo w opakowaniu znalazły się 24 sztuki paznokci. Czas oczekiwania 26 dni.

Brak komentarzy: