czerwca 01, 2020

ALIEXPRESS UBRANKA DLA DZIECI: KOMPLETY



W tym poście będę Wam co jakiś czas robić aktualizację zakupionych na aliexpress ubranek dla dzieci.
Znajdziecie tutaj zdjęcia realne, moją opinię, ceny i linki. 
Zapraszam również do mojej grupy na facebooku: >>ALIEXPRESS - OPINIE, ZDJĘCIA REALNE<<


UWAGA: 

Polecam zarejestrowanie się do programu >>TIPLI<< i robienie zakupów na Aliexpress za jego pośrednictwem - dostaniecie nawet do 10% zwrotu za zakupy :) jeśli nie słyszeliście jeszcze o tym programie zapraszam tutaj: >>Kupujesz-zyskujesz, czyli parę słów o zakupach w Internecie<<


#ZESTAW: BLUZA Z KAPTUREM+SPODNIE
Link: >>KLIK<<
Cena: 28,96 zł

Komplecik od razu wpadł mi w oko, ma bardzo ładne "jesienne" zestawienie kolorów. Zamówiłam rozmiar 3M i wymiary bluzy to 30,5 cm długości, rękawek 26 cm, spodnie długość 39 cm. Nie ma się do czego przyczepić, polecam.


#ZESTAW: SPODNIE, BODY I CZAPECZKA
Link: >>KLIK<<
Cena: 35,20 zł

Piękny zestaw, choć spodnie i czapeczka są z trochę sztucznego, śliskiego materiału. Kupiłam rozmiar 6M i długość całkowita body wynosi 34,5 cm, długość rękawka 22,5 cm; spodnie długość 38,5 cm. Kolory identyczne jak na zdjęciu w aukcji, nie mogłam ich wychwycić przez słabe światło.


#ZESTAW BLUZA I SPODNIE Z MOTYWEM W KRATĘ
Link: >>KLIK<<
Cena: 33,86 zł

Od razu wpadły mi w oko wstawki w czerwoną kratę, w połączeniu z szarością wygląda to naprawdę bardzo ładnie. Materiał lekki, bawełna z domieszką elastanu. Dla rozmiaru 6M wymiary wynoszą: bluza długość całkowita 27,5 cm, długość rękawka 21,5 cm, spodnie długość 37,5 cm. Minus za to, że pas się nie chce za bardzo uciągać, niby wszyta guma, ale nie jest specjalnie elastyczny.


#ZESTAW: BODY Z ŻYRAFAMI I SZARE SPODNIE
Link: >>KLIK<
Cena: 80,46 zł

Sprzedawca dorzucił gratis w postaci białego body. Bardzo dobry kontakt, poprosiłam, aby nie wysyłał mi wszystkiego w rozmiarze 3M, bo chciałam też 6M - świetnie się dogadaliśmy i zrobił jak chciałam:) Długość body dla rozmiaru 3M: 36cm, dla rozmiaru 6M: 38,5cm. Spodnie długość: 30cm. Nie ma obaw o sztuczny materiał, ubranka są naprawdę wysokiej jakości. Body mają wzorki w żyrafy, w zestawie spodnie w gwiazdki, paski i gładkie. Czas oczekiwania wyniósł 13 dni.


#ZESTAW BODY MARYNARSKI WZÓR I BŁĘKITNE SPODNIE
Link: >>KLIK<<
Cena: 77,00 zł

Inny sprzedawca i inna aukcja niż zestaw z żyrafami, ale bardzo podobne motywy. Tym razem wybrałam marynarski wzór. Zamówiłam rozmiar 6M i odpowiednio długość dla body wynosi 38cm, spodnie 32,5cm. Materiał jest z bawełny, nie ma obaw o sztuczną i nieprzyjemną dla skóry dziecka tkaninę. Body mają na sobie elementy marynarskich wzorów, spodnie są w paski, gwiazdki i gładkie. Czas oczekiwania wyniósł 15 dni.


#ZESTAW: BODY, SPODNIE  'LIKE A BOSS'
Link: >>KLIK<<
Cena: 27,81 zł

Komplecik w trochę nieoczywistych kolorach dla bobasa, ale nie musi ciągle być na kolorowo:) W pakiecie spodnie i bluza za całkiem przyzwoitą cenę. Świetna jakość materiału. Dla zamówionego rozmiaru 3M odpowiednio wymiary wynoszą: spodnie długość 36 cm, bluza długość 31,5 cm, rękawek 25,5 cm.


#ZESTAW: KOSZULKA I SPODENKI Z MOTYWEM MYSZKI MIKI
Link: >>KLIK<<
Cena: 28,61 zł

Coś z bajkowym motywem, padło na spodenki z myszką Miki i top z muszką. Świetny materiał, przewiewny i lekki - będzie idealny na lato. Zamówiłam rozmiar 6M i długość spodenek wynosi 22,5cm, długość koszulki 34 cm. Wygląd zgodny ze zdjęciami na aukcji.


KOMPLET BAWEŁNIANY KOLORY KLIK
KOMPLET KLIK

Brak komentarzy: