czerwca 02, 2020

ALIEXPRESS UBRANKA DLA DZIECI: PAJACYKI



W tym poście będę Wam co jakiś czas robić aktualizację zakupionych na aliexpress ubranek dla dzieci.
Znajdziecie tutaj zdjęcia realne, moją opinię, ceny i linki. 
Zapraszam również do mojej grupy na facebooku: >>ALIEXPRESS - OPINIE, ZDJĘCIA REALNE<<


UWAGA: 

Polecam zarejestrowanie się do programu >>TIPLI<< i robienie zakupów na Aliexpress za jego pośrednictwem - dostaniecie nawet do 10% zwrotu za zakupy :) jeśli nie słyszeliście jeszcze o tym programie zapraszam tutaj: >>Kupujesz-zyskujesz, czyli parę słów o zakupach w Internecie<<



#PAJACYKI JESIENNO-ZIMOWE 3-PAK
Link: >>KLIK<<
Cena: 60,28zł

Tak je sobie nazwałam, zakupione wzory (PY10864344) kojarzą mi się z jesienią i zimą: lisek, jelonek w "świątecznym" sweterku i wiewiórka:) Dla rozmiaru 6-9M długość całkowita wynosi 56cm. Wykonane w 100% z bawełny. Rozpinane wzdłuż całej długości i wzdłuż nóżek na napy. W zasadzie nie ma się do czego przyczepić, są identyczne jak na zdjęciach prezentowanych przez sprzedawcę w aukcji.
>>AKTUALIZACJA<<
Zakupiłam jeszcze wzorek "PY11394047". Jakość taka sama. Tym razem dla rozmiaru 0-3M długość całkowita wynosi 46cm.


#PAJACYK "I really really really love my Daddy"
Link: >>KLIK<<
Cena: 21,67zł

Piękny pajacyk wysokiej jakości. Wybrałam wersję z niebieskim nadrukiem i napisami, w aukcji macie mnóstwo innych wzorów do wyboru. Zamówiłam rozmiar 9M, długość wynosi 58cm. Czas oczekiwania 22 dni.



Brak komentarzy: