czerwca 01, 2020

ALIEXPRESS UBRANKA DLA DZIECI: BODY



W tym poście będę Wam co jakiś czas robić aktualizację zakupionych na aliexpress ubranek dla dzieci.
Znajdziecie tutaj zdjęcia realne, moją opinię, ceny i linki. 
Zapraszam również do mojej grupy na facebooku: >>ALIEXPRESS - OPINIE, ZDJĘCIA REALNE<<


UWAGA: 

Polecam zarejestrowanie się do programu >>TIPLI<< i robienie zakupów na Aliexpress za jego pośrednictwem - dostaniecie nawet do 10% zwrotu za zakupy :) jeśli nie słyszeliście jeszcze o tym programie zapraszam tutaj: >>Kupujesz-zyskujesz, czyli parę słów o zakupach w Internecie<<



#BODY KRÓTKI RĘKAWEK 7 SZT/ZESTAW
Link: >>KLIK<<
Cena: 63,07zł 

Zdecydowałam się na komplecik o numerze "ubranka dziecięce7400" z dominującym kolorem niebieskim. Na aukcji oczywiście mnóstwo innych zestawów kolorystycznych. Świetna jakość, w 100% bawełna. Zamówiłam pakiet na rozmiar 9M i długość całkowita body wynosi 40cm. W przeliczeniu na sztukę za 1 body wychodzi 9 zł, nie spotkałam się nigdzie z tak niską ceną. Czas oczekiwania 24 dni.


#BODY 'DAD AND I AGREE. MOM'S THE BEST'
Link: >>KLIK<<
Cena: 13,08zł

Napis mówi sam za siebie, musiałam mieć coś takiego w swoich zasobach dla maluszka:) W aukcji dostępne różne kolory, zdecydowałam się na szarość. Dla zamówionego rozmiaru 3M długość body wynosi 33,5cm. Nie ma na metce składu materiału, obstawiam niewielką mieszankę do bawełny - albo elastanu albo poliestru. Nie jest on jednak sztuczny, bez obaw. Sprzedawcaggratis dorzucił błękitne skarpetki 🙂 Czas oczekiwania 19 dni.


#ZESTAW BODY DŁUGI RĘKAW 6 SZT/ZESTAW
Link: >>KLIK<<
Cena: 63,72zł

Wszystkie ubranka kupuję na promocjach i z kuponami, zapomniałam o tym wcześniej wspomnieć, więc nie dziwcie się jeśli cena po wejściu w link jest inna. W każdym bądź razie tutaj mamy zestaw 6 body z długim rękawkiem, czyli w przeliczeniu na sztukę wyszło nieco ponad 10 zł. Świetna cena za wysoką jakość. Dla zamówionych rozmiarów 3-6M długość wynosi 40cm. Na aukcji mnóstwo innych zestawów kolorystycznych, jak również śpioszków, warto zajrzeć. Kupiłam opcję ''"HY206770". Czas oczekiwania 26 dni.
>>AKTUALIZACJA<<
Z tego linku zamówiłam jeszcze zestaw "LZX1008", niestety nie ma go już w aukcji, ale możecie znaleźć te modele w innych opcjach kolorystycznych. Tym razem dla body 0-3M długość całkowita wynosi 37,5cm.



Brak komentarzy: